Блог

Форма поиска

Науково - практичний захід АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПСИХІАТРІЇ, ПСИХОСОМАТИКИ, МЕДИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ І ПСИХОТЕРАПІЇ В ПЕДІАТРІЇ

Міністерство охорони здоров’я України, Національна академія медичних наук України, Асоціація педіатрів України, ДУ «Інститут педіатрії, акушерства та гінекології НАМН України» та Національний медичний університет імені О.О. Богомольця запрошують вас взяти участь у роботі III Симпозіуму
АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПСИХІАТРІЇ, ПСИХОСОМАТИКИ,
МЕДИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ І ПСИХОТЕРАПІЇ В ПЕДІАТРІЇ
X конгресу педіатрів України «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПЕДІАТРІЇ»,
який відбудеться 7 жовтня 2014 року у Конференц-залі «Інституту педіатрії,
акушерства та гінекології НАМН України» вул. П. Майбороди 8
Відкриття конгресу 6 жовтня 2014 р. о 10.30 годині у Конгрес-холі «Президент- готелю» (м. Київ, ул. Госпітальна, 12).
Реєстрація о 9.00 Конференц-залі «Інституту педіатрії, акушерства та гінекології НАМН України» вул. П. Майбороди 8
Телефони для довідок: (050) 387-22-83; (044) 234-53-75; (044) 483-80-69.
Е-mail: frillis@gmail.com

Координатори: М.В. Хайтович, Т.М. Пушкарьова, А.П.Чуприков

09.30-09.45 Психотерапія в педіатрії: доказовий аспект
М.В.Хайтович (Національний медичний університет імені О.О. Богомольця)
09.45-10.00 Діагностика та корекція посттравматичних стресових розладів у дітейта підлітків
Т.М.Пушкарьова (ДУ «Інститут педіатрії, акушерства і гінекологіїНАМН України»)
10.00-10.15 Діти і батьки із зони АТО: Перші зустрічі
І.Ю. Ніконова (Київська гімназія №178)
10.15-10.30 Тривожно-фобічні розлади у дітей, які зазнали психологічної травми в зоні військових дій
О.В. Анопрієнко, Д.О. Сорока (Національна дитяча спеціалізована лікарня
«ОХМАТДИТ»)
10.30-10.45 Екстрена психолого-психотерапевтична допомога в умовах
надзвичайної ситуації
Є.Г. Гриневич (Національна медична академія післядипломної освіти
імені П.Л.Шупика)
10.45-11.00 Програма підготовки шкільних психологів з психокорекції посттравматичного дистресу у дітей
С.О. Богданов (Національний університет «Києво-Могилянська академія»)
11.00-11.15 Екстрена психологічна допомога дітям, які перебувають у складній життєвій ситуації, за допомогою юнгівського методу «Серійне малювання»
О. Залесская, М. Моря, Н. Горячек (Професійна асоціація дитячих
аналітичних психологів)
11.15-11.30 Психологічні проблеми нервової анорексії
Г.Я.Пилягіна (Національна медична академія післядипломної освіти
імені П.Л.Шупика)
1130-1145 Про визнання психіатрією синдрому саванта
А.П.Чуприков, М.А.Чуприкова (Національна медична академія
післядипломної освіти імені П.Л.Шупика)
11.45-12.00 Проблема підліткового алкоголізму: стан та шляхи вирішення
О.М.Дзюба (Український науково-дослідний інститут соціальної і судової
психіатрії та наркології МОЗ України)
12.00-12.15 Експрес-діагностика психічного стану дитини за виміром структурної організації
Л.О. Гребінь (Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України)
12.15-12.30 Мультидисциплінарне ведення дітей із соматичними, неврологічними і психіатричними симптомами
О.П.Мостовая (Вінницький національний медичний університет імені
М.І. Пирогова)
12.30-12.45 Психологічна модель реннього втручання: зміст, структурні компоненти, та практична реалізація
Г.В. Кукуруза, А.М. Кравцова (ДУ «Інститут охорони здоров’я дітей та
підлітків НАМН України», Благодійний фонд «Інститут раннього втручання»)
12.45-13.00 Вплив дельфінотерапії на зростання комунікативної компетентності у дітей з особливими потребами
О.Дабровская, Е.Малаховска, М.Кончанін, М.А.Чуприкова (Лікувально-
реабілітаційний фонд «Добра Віоска», Варшава; Університет Миколи
Коперника, Торунь, Польща; Дельфінарій «Немо», Київ, Україна)
13.00-13.15 Метод казкотерапії для пошуку ресурсів та підвищення самооцінки у підлітків з церебральним паралічем
В. Надикто (Реабілітаційний центр «Нове життя», м.Київ)
13.15-13.30 Психолого-педагогічні аспекти створення реабілітаційного середовища в навчальному закладі
З.Р.Гаркавенко,А.С.Шапошнікова (Національний педагогічний університет
імені М.П. Драгоманова)
13.30-13.45 Складнощі побудови рамок в психотерапевтичній роботі з дитячою
психосоматикою
Н.Ю. Худякова (Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова)
13.45-14.00 Менталізація і оцінка рефлексивної батьківської функції в
психосоматичній клініці
Т.М.Пушкарьова, О.С. Омельченко (ДУ «Інститут педіатрії, акушерства
і гінекології НАМН України»)
14.00-14.15 Розвиток менталізації дитини як метод профілактики та психотерапії психосоматичних захворювань
О.В. Мірза (Територіальне об’єднання «Психіатрія» у м. Києві)
14.15-14.30 Дискусія
14.30 – 15.00 Круглий стіл

Вельмишановни коллегі!
Міністерство охорони здоров’я України, Національна академія медичних наук України, Асоціація педіатрів України, ДУ «Інститут педіатрії, акушерства та гінекології НАМН України» та Національний медичний університет імені О.О. Богомольця запрошують вас взяти участь у роботі III Симпозіуму
АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПСИХІАТРІЇ, ПСИХОСОМАТИКИ,
МЕДИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ І ПСИХОТЕРАПІЇ В ПЕДІАТРІЇ
X конгресу педіатрів України «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПЕДІАТРІЇ»,
який відбудеться 7 жовтня 2014 року у Конференц-залі «Інституту педіатрії,
акушерства та гінекології НАМН України» вул. П. Майбороди 8
Відкриття конгресу 6 жовтня 2014 р. о 10.30 годині у Конгрес-холі «Президент- готелю» (м. Київ, ул. Госпітальна, 12).
Реєстрація о 9.00 Конференц-залі «Інституту педіатрії, акушерства та гінекології НАМН України» вул. П. Майбороди 8
Телефони для довідок: (050) 387-22-83; (044) 234-53-75; (044) 483-80-69.
Е-mail: frillis@gmail.com

Координатори: М.В. Хайтович, Т.М. Пушкарьова, А.П.Чуприков

09.30-09.45 Психотерапія в педіатрії: доказовий аспект
М.В.Хайтович (Національний медичний університет імені О.О. Богомольця)
09.45-10.00 Діагностика та корекція посттравматичних стресових розладів у дітейта підлітків
Т.М.Пушкарьова (ДУ «Інститут педіатрії, акушерства і гінекологіїНАМН України»)
10.00-10.15 Діти і батьки із зони АТО: Перші зустрічі
І.Ю. Ніконова (Київська гімназія №178)
10.15-10.30 Тривожно-фобічні розлади у дітей, які зазнали психологічної травми в зоні військових дій
О.В. Анопрієнко, Д.О. Сорока (Національна дитяча спеціалізована лікарня
«ОХМАТДИТ»)
10.30-10.45 Екстрена психолого-психотерапевтична допомога в умовах
надзвичайної ситуації
Є.Г. Гриневич (Національна медична академія післядипломної освіти
імені П.Л.Шупика)
10.45-11.00 Програма підготовки шкільних психологів з психокорекції посттравматичного дистресу у дітей
С.О. Богданов (Національний університет «Києво-Могилянська академія»)
11.00-11.15 Екстрена психологічна допомога дітям, які перебувають у складній життєвій ситуації, за допомогою юнгівського методу «Серійне малювання»
О. Залесская, М. Моря, Н. Горячек (Професійна асоціація дитячих
аналітичних психологів)
11.15-11.30 Психологічні проблеми нервової анорексії
Г.Я.Пилягіна (Національна медична академія післядипломної освіти
імені П.Л.Шупика)
1130-1145 Про визнання психіатрією синдрому саванта
А.П.Чуприков, М.А.Чуприкова (Національна медична академія
післядипломної освіти імені П.Л.Шупика)
11.45-12.00 Проблема підліткового алкоголізму: стан та шляхи вирішення
О.М.Дзюба (Український науково-дослідний інститут соціальної і судової
психіатрії та наркології МОЗ України)
12.00-12.15 Експрес-діагностика психічного стану дитини за виміром структурної організації
Л.О. Гребінь (Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України)
12.15-12.30 Мультидисциплінарне ведення дітей із соматичними, неврологічними і психіатричними симптомами
О.П.Мостовая (Вінницький національний медичний університет імені
М.І. Пирогова)
12.30-12.45 Психологічна модель реннього втручання: зміст, структурні компоненти, та практична реалізація
Г.В. Кукуруза, А.М. Кравцова (ДУ «Інститут охорони здоров’я дітей та
підлітків НАМН України», Благодійний фонд «Інститут раннього втручання»)
12.45-13.00 Вплив дельфінотерапії на зростання комунікативної компетентності у дітей з особливими потребами
О.Дабровская, Е.Малаховска, М.Кончанін, М.А.Чуприкова (Лікувально-
реабілітаційний фонд «Добра Віоска», Варшава; Університет Миколи
Коперника, Торунь, Польща; Дельфінарій «Немо», Київ, Україна)
13.00-13.15 Метод казкотерапії для пошуку ресурсів та підвищення самооцінки у підлітків з церебральним паралічем
В. Надикто (Реабілітаційний центр «Нове життя», м.Київ)
13.15-13.30 Психолого-педагогічні аспекти створення реабілітаційного середовища в навчальному закладі
З.Р.Гаркавенко,А.С.Шапошнікова (Національний педагогічний університет
імені М.П. Драгоманова)
13.30-13.45 Складнощі побудови рамок в психотерапевтичній роботі з дитячою
психосоматикою
Н.Ю. Худякова (Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова)
13.45-14.00 Менталізація і оцінка рефлексивної батьківської функції в
психосоматичній клініці
Т.М.Пушкарьова, О.С. Омельченко (ДУ «Інститут педіатрії, акушерства
і гінекології НАМН України»)
14.00-14.15 Розвиток менталізації дитини як метод профілактики та психотерапії психосоматичних захворювань
О.В. Мірза (Територіальне об’єднання «Психіатрія» у м. Києві)
14.15-14.30 Дискусія
14.30 – 15.00 Круглий стіл

 

Информация Eugen

Блог

Read blog →

ПОДРОСТКОВЫЙ ВРЗРАСТ

Опубликовано Мнения ученых разошлись

Подростковый возраст - это переход от детства к взрослости. Процесс акселерации нарушил привычные возрастные границы подросткового возраста. Медицинская, психологическая, педагогическая, юридическая, социологическая литература определяет разные границы подросткового возраста:
10-14 лет, 14-18 лет, 12-20 лет и т.д
В Украине принято различать младший подростковый возраст 12-13 лет, средний-14-15 лет, старший-16-17 лет.

Надежное противотревожное расслабление мышц

Опубликовано Самопомощь

Миорелаксация по  Джейкобсону ( модификация Е. Тычковского)

В классической методике аутотренинга (авторство Shulce и различных модификаций метода), сущность усвоения упражнений заключается в освоении тех или других ощущений в результате самовнушения.

Первые два стандартных упражнения аутотренинга - миорелаксация.                         

Для формирования навыка быстрого вызывания мышечного расслабления через АУТОТРЕНИНГ, Вам понадобится 3-4 месяца

Доказова медицина - клінічний гіпноз

Опубликовано Гипноз

Клінічний гіпноз, є доказовим психотерапевтичним методом (Тематичний дискурс по Вікіпедії)

«У випадку, коли психотерапевт,  з метою лікування, викоримтовує недоказові методи, він зобов’язаний інформувати пацієнта, що це не лікування, а експеримент»                                                                                                                                                                                                                         (психотерапевтична етика)

 

Метафора - це набуття досвіду та зміна сенсу

Опубликовано Гипноз

Мудрість психотерапевта говорить, що змінити людину може досвід і сенс, який вона в нього вкладає. Люди - це земні істоти, що створюють зміст. Якщо ви розповідаєте людині про гусінь, яка сидить на капусті і мріє літати, людина буде шукати в цьому сенс - і знаходити його.