Блог

Форма поиска

Ресурсний транс А ЛЬОН ЦВІТЕ,,,,

Ресурсний транс  А ЛЬОН ЦВІТЕ..., автор Оксана Іванова, випускниця другого набору навчальної програми  "Основи еріксонівського гіпнозу та  гіпнотерапії"    (тренер Євгеній Тичковський)

…Зараз ви можете уявити себе серед поля льону. Обернувшись довкола і подивившись навкруги, ви можете здивуватися, побачивши, як простір поля втікає далеко за горизонт. Ви навіть можете відчути подив, змішаний із відчуттям захоплення, яке, немов повітря, наповнює ваші груди, легені...потім клубочком тепла спускається у живіт.. і розливається приємною хвилею по всьому вашому тілу.. вгору…і вниз, що проходить через ваші ноги і руки, створюючи на якусь долю секунди дуже приємне  відчуття окриленості…

         Залишайтесь деякий час з цим відчуттям…Добре. Тепер.. ви можете уважно роздивитися поле.. і побачити сотні тисяч невеличких квіточок льону. І я не знаю напевне, на скільки їх багато,.. якого вони розміру і якого кольору. Можливо, їхній колір наближений до небесного, блакитного кольору, а, можливо, цвітіння льону на цьому полі має ніжно бузковий відтінок…

         Я не знаю, яка зараз година, який час доби…Можливо, ранок, а, можливо, вечір…І ви можете бачити, як червоний диск сонця зафарбовує своїм сяйвом небесний схил у чаруючі відтінки…  І ви можете бачити ті відтінки, ті фарби та кольори, які хочете бачити…їх може бути багато, або декілька… Або ж це може бути, навіть, один колір… І коли ви виберете цей колір, ви можете дати мені про це знати легким рухом пальця або ж просто кивнувши головою…

         Добре… І зараз, можливо, ви чуєте якісь звуки… Прислухайтесь… Можливо, ви чуєте спів пташок,.. можливо,- невгамовний шепіт поля…. А може, ви чуєте легенький  гомін вітру та шум літака… десь там далеко…вгорі. Я не знаю… Можливо, всі навколишні звуки єднаються в одну мелодію, яка звучить то більш голосно, то більш тихо, поступаючись місцем вашому внутрішньому діалогу.., а потім знову розливається на весь зовнішній простір, одночасно заповнюючи простір ваш,.. внутрішній…

         І зараз, тут, серед поля льону, ви навіть уявити не можете, що з однієї тони високоякісного волокна льону можна виготовити понад 2,5 тисячі метрів полотна…. того полотна, на якому, можливо, ви напишете  власну картину….

         Так…Добре… Тепер ви можете дозволити собі опинитися в художній майстерні - тій, в якій ви колись були..., або не були ніколи. Можливо, вона простора та світла, а можливо, маленька… І можливо, першим, на що ви звернете увагу…буде запах. Так-так…саме запах. Адже кожна майстерня справжнього художника наповнена стійким ароматом фарб… Відчуйте цей аромат.., його наповненість, його густоту, його різкість або його легкість, його вік…. Побудьте деякий час із цим запахом…

         Добре… Зараз ви можете оглянути майстерню, зазирнути в усі її закутки… Можливо, ви бачите багато різних картин, в різних стилях, в рамках, або без них…У вас є нагода уважно їх роздивитись… Можливо, ви бачите фотографії митця,.. журнали, де опубліковані його роботи… Ви можете помітити, що простір навколо наповнений величезною кількістю різних предметів та нюансів, часом навіть дивакуватих… Можливо, ви бачите скляні кольорові вази з висушеними польовими квітами, різні невеликі скульптури та скульптурки, дзеркала, попільничку з недопалками та не помиту чашку з-під кави…І можливо, ви можете відчути її смак… Гіркий та терпкий,…кислуватий, або ж солодкий…І зараз ви, мабуть, ковтаєте слину, продовжуючи відчувати присмак цього напою… Можливо, це смак міцної звареної кави, а може - розчинної.. з вершками… Я не знаю.

         І тепер ви можете дозволити собі відчути себе митцем..., справжнім художником. Ви можете відчути, як всередині вас виростає стійкий стержень знання художньої справи… І…можливо, саме зараз у вашому серці з’являється маленький промінець натхнення… І ви можете зосередитися на ньому….

         Дозвольте йому сяяти все сильніше, зігріваючи вас зсередини ніжним теплом…Можливо, це тепло тріпоче, немов пташечка, яка от-от вилетить…треба тільки зачекати влучного моменту… Побудьте деякий час з цим відчуттям… І коли будете готові продовжити, дайте мені про це знати…

         Добре…

         Коли художник задумує картину, його філософія, сприйняття світу, емоційний стан викликають певний образ. Художник весь час ходить з цим образом… І ви також можете дозволити собі відчути,.. побачити певний образ…Можливо, навіть почути його мелодію та відчути його аромат…

         Натхнення буває різним… Ваш промінець натхнення може осяяти все навкруги миттєво… Цей стан називається «творчий порив». Тоді художник чітко бачить образ і може швидко почати писати. А можливо, ваше натхнення інше… І вам потрібен поетапний пошук вираження вашого задуму,… через ескізи,.. до знаходження завершеного образу.

         Може, я напевно цього не знаю, ви робите багато ескізів, шукаючи потрібну композицію,.. або навіть більше, ніж могли собі уявити. Адже ескізи стимулюють творчий процес. І ви можете побачити, як ваша ідея формально виглядає на площині, зробивши кінцевий ескіз у кольорі. І у вас є для цього весь необхідний час…. Коли ви будете готові продовжити, повідомне мене…

         Добре… Художник, як правило, задумує розмір полотна, який має відповідати задуму та підсилювати образ. Але спочатку потрібно виготовити підрамник. Переважно він виготовляється із сухого дерева сосни. Коли підрамник виготовляється вручну, для цього використовується  спеціальний інструмент - рубанок. Ним навскіс знімається з дерева косина  і зарізається в куточках. Можливо, ви знайшли в майстерні підрамник підходящого для вас розміру та полотно. Подивіться уважно… У вас є для цього час…

         Так… Гаразд. Тепер у вас є можливість натягти полотно. Напевно це полотно виготовлено з волокон льону, який цвів рясним цвітом саме на тому полі, де ви мали нагоду побувати… Ви можете згадати його на мить…

         Добре… Тепер ви можете взяти полотно,.. відчути його м’якість та грубість водночас, після чого рівномірно натягти його на підрамник так, щоб всі ниточки були паралельні.

         Потім ви приступаєте до ґрунтування. Обвівши поглядом майстерню, ви  в куточку справа,.. або зліва…, поруч з вами,… або подалі бачите невеличкий ящик. Там ви знайдете спеціальний сухий клей в баночці, який, можливо, виготовлений із плавальних міхурів осетрових риб…,або ж він козеїновий… Ви можете  взяти цю баночку,..розмочити клей у воді. Після чого - зварити його на водяній бані. У вас є для цього час… Добре… Тепер ви можете на підвіконнику або де-інде побачити мед та антисептик. І можливо, ви вже почали добавляти мед, в якості пластифікатора, у клей.., а після меду - і антисептик. Тоді, можливо одразу, ви починаєте грунтувати полотно отриманою сумішшю за допомогою широкої щітки в три рази. Ви уявляєте, як ви робите перший шар грунту, рівномірно розподіляючи по полотну суміш,.. потім другий шар… Потім останній, добавивши перед ним у клей крейду або цинкові білила, щоб грунт вийшов білим… І після повного висихання ваше полотно готове для написання картини…Добре.

          І зараз у вас є весь необхідний час, щоб приготувати палітру – площину з дірочкою для пальця, яку можна тримати на спеціальному столику…Отже, ви видавлюєте з тюбиків на неї фарби…усіх-усіх кольорів, які складаються з наповнювачів та пігментів. Після чого ви можете поставити полотно на мольберт, який виготовляється з дерева та спеціальних механізмів для утримання підрамника… А можливо, ви уже це зробили… я цього не знаю… Тепер ви можете поставити на палітру ємкість для розчинника та приготувати пензлі: широкий для створення загальної великої площини, середній - для прописування площини, та тоненькі пензлики – для деталізації. Кожний з них складається з дерев’яної ручки, черенка та металевої гільзи, у яку вставляється щетина різних тварин. І ви можете відчути м’якість … або жорсткість кожного з цих пензлів на дотик. Побудьте деякий час з цим відчуттям….

         Тепер у вас є нагода повернутися до свого кінцевого ескізу. І ви можете дозволити собі розкреслити його на клітинки для того, щоб згодом перенести його на формат полотна… Гаразд..

         Існує багато способів перенесення ескіза на полотно: голландський, фламандський, некласичний метод… І можливо вже зараз, я цього не знаю, ви берете дерев’яне вугілля для малюнку, що виготовляється з гілочок берези, і наносите кліточки на ескіз, потім – пропорційно на полотно, для найточнішого перенесення малюнку. Тоді легенькими лініями ви переносите на полотно сам малюнок. Тепер.., якщо ви готові, ви можете широким пензлем або ганчіркою зняти залишки вугілля з полотна… Після цього, залежно від колориту вашої картини, ви обводите малюнок на полотні тоненьким пензлем чорною фарбою, коричневою, або синьою… напевно я цього знати не можу.

         Після того, як фарба підсохне, вологою ганчіркою ви можете зняти брудні місця від вугілля, щоб між контурами полотно було біле…

         І вже зараз процес написання картини може розпочатися… І я не знаю, що ви задумали… пейзаж чи натюрморт…, і в якому художньому стилі збираєтеся писати. Можливо, це реалізм.., а можливо, імпресіонізм чи кубізм…, а можливо - сюрреалізм…. Я цього знати не можу…

         Картини пишуться по-різному… Існує так званий тонкий живопис, коли використовується дуже мало фарби,… класичний – коли фарба наноситься більш фактурно та корпусно, а також… існує спосіб написання «3D» мазком, коли фарбу наносять дуже товстим шаром великим пензлем або за допомогою мастихіну….

         І можливо, саме зараз ви вже починаєте розводити розчинником фарби та робите підмальовок, записуючи полотно загальними масами так, щоб не проглядало біле тло… Після чого ви можете почати прописувати середні та дрібні деталі… У вас є для цього стільки часу, скільки вам потрібно…. І тепер, на завершальному етапі ви вже почали прописувати найдрібніші деталі.. для узагальнення…, в кінці поставивши свій підпис… в нижньому правому кутку…або десь вгорі…Там, де вам заманеться…  І  коли ваша картина буде готова, ви можете дати мені про це знати…

         Добре… Після того, як картина завершена, їй дається час для повного висихання. Цей період може тривати від одного місяця до трьох… І ви можете уявити, як цей необхідний час вже пройшов… І тепер ви можете взяти баночку з лаком… відкрити її та відчути різкий запах, і почати покривати цим  лаком вашу картину… в три етапи… тонким шаром.. Після кожного етапу  даєте лаку підсохнути… І так тричі…щоб вийшла рівномірна плівка…

         Добре… Тепер, як справжній художник, ви можете обрати рамку для своєї картини, ту, яка б не просто прикрашала її, а найбільше виявляла її образ… І ви можете подумати, що і у житті також людина обирає собі ті хобі, ті заняття, які найбільше виявляють її здібності та потенціал… Навіть одяг людина обирає собі такий, щоб підкреслити та показати свої найкращі сторони… І коли рамка буде обрана, ви можете кивнути головою, або легенько підняти в повітря палець руки…. Добре… А тепер ви переходите ще до одного важливого моменту… Зі зворотної сторони картини вугіллям ви підписуєте назву картини, її розмір, рік написання та ім’я автора, тобто своє ім’я… І оскільки вугілля зберігається дуже довго, ваш підпис на зворотній стороні картини застигне на століття….

         І зараз ви маєте нагоду подивитися на ваше довершене творіння, згадавши кропітку довгу працю, яка передувала результату… І ви можете згадати, як усе, над чим ви старанно працювали у своєму житті, приносило бажаний результат… Ви можете уважно роздивитися вашу картину, підходячи ближче до неї, або відходячи далі… Можливо, ви примружуєте очі.., а можливо, розплющуєте їх якомога ширше…. І ви прислухаєтеся до власних відчуттів…та емоцій… Ви дозволяєте собі відчувати те, що хочете відчувати… І бачити ті образи, які хочете бачити… І чути бажані звуки… І вдихати приємний для вас аромат… Залишайтеся в цьому стані стільки, скільки вам буде хотітися,… скільки вам це буде потрібно… Зберігайте контакт з цим приємним відчуттям деякий час….Тому що цей стан, в якому ви перебуваєте зараз – це ваш ресурс, саме той, який необхідний вам сьогодні і буде потрібен завтра…Це ресурс, який вже допоміг, допомагає зараз і допоможе в майбутньому досягти своєї мети….

         І зараз зовсім неважливо, чим займається ваш свідомий розум… Адже необхідна для вас робота вже виконана… І якщо буде потрібно, вона буде продовжуватися і в звичайному бадьорому стані, і уві сні… Стільки, скільки вам буде потрібно… І коли ви відчуєте,.. ви можете зробити глибокий вдих…, злегка потягнутися, відкрити очі та повернутися у звичайний стан…

       

Информация Eugen

Блог

Read blog →

ПОДРОСТКОВЫЙ ВРЗРАСТ

Опубликовано Мнения ученых разошлись

Подростковый возраст - это переход от детства к взрослости. Процесс акселерации нарушил привычные возрастные границы подросткового возраста. Медицинская, психологическая, педагогическая, юридическая, социологическая литература определяет разные границы подросткового возраста:
10-14 лет, 14-18 лет, 12-20 лет и т.д
В Украине принято различать младший подростковый возраст 12-13 лет, средний-14-15 лет, старший-16-17 лет.

Надежное противотревожное расслабление мышц

Опубликовано Самопомощь

Миорелаксация по  Джейкобсону ( модификация Е. Тычковского)

В классической методике аутотренинга (авторство Shulce и различных модификаций метода), сущность усвоения упражнений заключается в освоении тех или других ощущений в результате самовнушения.

Первые два стандартных упражнения аутотренинга - миорелаксация.                         

Для формирования навыка быстрого вызывания мышечного расслабления через АУТОТРЕНИНГ, Вам понадобится 3-4 месяца

Доказова медицина - клінічний гіпноз

Опубликовано Гипноз

Клінічний гіпноз, є доказовим психотерапевтичним методом (Тематичний дискурс по Вікіпедії)

«У випадку, коли психотерапевт,  з метою лікування, викоримтовує недоказові методи, він зобов’язаний інформувати пацієнта, що це не лікування, а експеримент»                                                                                                                                                                                                                         (психотерапевтична етика)

 

Метафора - це набуття досвіду та зміна сенсу

Опубликовано Гипноз

Мудрість психотерапевта говорить, що змінити людину може досвід і сенс, який вона в нього вкладає. Люди - це земні істоти, що створюють зміст. Якщо ви розповідаєте людині про гусінь, яка сидить на капусті і мріє літати, людина буде шукати в цьому сенс - і знаходити його.